Záruční doba a reklamace
Vady zboží, záruční doba a reklamace
Prodávající odpovídá za vady, které má zboží při převzetí kupujícím. Pokud jde o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Pokud jde o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby se zboží mohlo řádně užívat jako zboží bez vady, má kupující právo na výměnu zboží nebo má právo od smlouvy odstoupit. Pokud jde o jiné vady neodstranitelné, nakupující právo na přiměřenou slevu z ceny zboží. Záruční doba je 24 měsíců a začíná běžet ode dna převzetí zboží kupujícím. Reklamace si kupující uplatňuje u prodávajícího, u kterého bylo zboží koupeno. Při vrácení zboží je třeba zboží zabalit tak, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy, pokud tak učiněno nebude zboží nebude možné reklamovat.
V případě potřeby kontaktujte prodávajícího na telefonním čísle 608584414.
Reklamace se nevztahuje na:
mechanicky poškozené zboží (roztrhnutí, zlomení, poškrábání, rozbití a pod. )
Odstoupení od smlouvy
Kupující je oprávněn bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy do 14 pracovních dnů ode dne převzetí zboží.
Podmínky odstoupení od smlouvy
Zboží nám po předchozím oznámení na tel. 608584414, resp. emailem na: snami@vyniknete.cz zašlete na výše uvedenou adresu.
Po zkontrolování zboží Vám do 15 dnů zašleme zpět kupní cenu zboží bez poštovného a balného a to převodem na účet, resp. poštovní složenkou. Zboží musí být nepoužívané, nepoškozené a schopné dalšího prodeje. Odstranění visaček, cenovek a štítků je nepřípustné a takové zboží je považován za používaný. Se zbožím musí být v balíčku originál dokladu o zakoupení (faktura). Zboží doporučujeme pojistit.